Black Oceans, part 189

This is a post in the ongoing project to translate Czarne Oceany from Polish to Norwegian.

Bevegelse bank. Han så på den. Jas nikket til ham bakfra balkongens trinn. Hunt slått av sigarretten og gikk tilbake til salongens inne. Marina var ikke der.
– Jeg synes at hun er bedre nå – Jas sa lav, ikke seende i Nicholas’ ansikt.
– Er hun selv nå?
– Vet du, jeg selv tror ikke…
Han flyttet ham til side og gikk i rom ved siden. Marina tørret akkurat nese i papire lømmetorkler. Til Nicholas sendte hun et usikkert halvsmil. Øyne hadde hun rød, så hun med hode bøyet litt ned.
– Dame doktor… – begynte Hunt. Hun snøftet med le.
– Dame doktor hva? – fniset hun, vinkende til ham bebreidende med en finger. – Dame doktor? Du er en maskin, Nicholas!
– Om du føler seg bra…
– Ja, særlig, jeg føler meg kjempe fint! La meg være, kan du ikke se, at jeg nesten kan ikke stå på beina?
Hunt irriterte seg.
– Fordi fjerdens monade smittet sinnet ditt og til og med kjemper du med psykomemer av denne ungen, som sultet sine drittungen til døde! Og jeg vet ikke overhodet, hvem vinner! Ta deg, til helvete, i hånden!

~ by angrydrake on 07/08/2014.

Leave a Reply

 
