Black Oceans, part 185

This is a post in the ongoing project to translate Czarne Oceany from Polish to Norwegian.

Telefonen igjen.
– Schatzu her. Hvor er du?
– Hva er dette om?
– Jeg må snakke med deg straks.
– Vi skal snakke i Sentralet. Eller i Bunkeren.
– Og når skal du vise opp der?
– Jeg vet ikke.
– Å nei! Vær snill fortelle, hvor du er. Jeg skal kjøre til deg. Om det viset seg, at jeg unødvendig plaget deg, du kan kaste meg fra Programmet.
– Særlig.
– Jeg skal si opp selv.
– Men hva skal du…
– Viktig.
– Og vi kan ikke gjennom telefonen?
– Nei, sannsynligvis nei.
– Greit, jeg er hos Vassone.

~ by angrydrake on 29/07/2014.

One Response to “Black Oceans, part 185”

  1. Definitely pent topic matter, appreciate it for selective information. kkkfkkebegbd

Leave a Reply

 
