Black Oceans, part 119

This is a post in the ongoing project to translate Czarne Oceany from Polish to Norwegian.

– Kanskje de er faktisk, hvis du vil det, demoner. Minst vi har sikkerhet, at de er effektive. Men hvis de er demoner – da hvordan skal du nevne neuromonader?
– Jeg ser at du har allerede foreslått.
– Nei – sa Hunt stående. Men jeg må straks gjøre det. Programmet er i krise. Jeg må velge. Du så på for mange horrorer, lest for mye av den Gamle Testamenten, vennligst holde fast med vitenskapen, det kommer bedre for deg.
– Åh, men det er ikke jeg, kjære herr, det er den ung katoliker i mitt hode, med minne av sinn synd, den barndreper fra Ny Skotland med masokistiske tilbøyeheter. – Hun bøyet seg frem, støttende med albuer på skrivebordet. Hun smilte, bøyende hode jentelig. – Fordi er jeg ikke besatt? Pas opp for demoner, min kjær.

~ by angrydrake on 25/02/2014.

Leave a Reply

 
