Black Oceans, part 111

This is a post in the ongoing project to translate Czarne Oceany from Polish to Norwegian.

– Stille! – bjeffet Hunt og Vassone ble stille. – Jeg spurte ikke om den. Jeg spurte, hvorfor i helvete sender vi der i bane telepater, hvis du forteller meg, at for neuromonader de er som kalde hamburgere. Vel? Du hadde ført oss i feil, dame doktor. Du hadde ført i feil myndighet og svindlet hundre tusener millioner! Det er kriminelle.
– Åh, uten overdrivelse. Ingen så dramatisk. Du jo kjenner selv, at avtale er mulig, vel, kanskje ikke avntale – kontakt; og detter på grunnlag av tvunget, repetert reaksjonere. Hvis man kaste til en hung hamburgere, skal han følge etter den kastende. Tror du, på hvilken måte fjerde tressert og sendt til meg den animalske? Fra hvor kom de Monadkrieger av den Schatzu?
– Hund. Animalske. Men – neuromonader? Bare nå har du gitt meg til å forstå, at vi er til dem som disse hunder.
Hun rørte skuldrene, smilte og blunket til ham.

~ by angrydrake on 12/02/2014.

Leave a Reply

 
