Black Oceans, part 35

This is a post in the ongoing project to translate Czarne Oceany from Polish to Norwegian.

Han gikk rett til Anzelm. Preslawny snorket, strukket på sin skrivebord som en kors, en hand i skuff, andre hengte gjennom stivet ark av ledskjerm.
‏ Hunt svingt seg og slengte doren, så sin ørene ringte.
‏ Anzelm falt til gulvet. Han hylet.
‏ – Hvordan går det? – Hunt begynte vennligst, sett under møbel.
‏ Anzelms nase blødet. Han kors-øyet, prøvde å se samtidig på sin hånd med brede striper av rød på toppen og på Hunt som bøyet seg over ham.
‏ – Huntslåss – han knurret og kastet seg til Nicholas. Den hoppet bort.
‏ Anzelm begynte å krafse seg fra firere.
‏ – Drittsekken.
‏ – Du sovet på vakt.
‏ – Blodig pedant.
‏ – Hyggelig.
‏ – Jeg skal saksøke deg.
‏ – Du kan ikke, du har underskrevet avkall av rettigheter, og her er ikke sikkerhetsnett. Dessuten jeg dritt på NEti.
‏ – Du sadistisk…
‏ – Greit, greit, rene dampen. Hvor er herr oberst?
‏ – Han flyt for McFly. Hans mennesker, han skal må skrive brever. Ruste seg for skybrudd. – Han nådde sin hånd. – Gi meg en hånd.
‏ – Akkurat! Du ville last meg til gulvet. Dessuten du er helt rotete med blod, gå og vaske seg.
‏ – Jeg ønsker å se ansikten av kardiologen, som skal åpne ditt brystkassen. Jævla ulv lenger. Kanskje du gi meg bare våtservietter.
‏ Hunt kastet ham beholder og satte seg på hjørnet av skrivebord. Anzelm plasserte seg på gulvet, i hjørnet av rommet, og begynte dømt til å mislykkes kamp med flekker.

~ by angrydrake on 14/04/2013.

Leave a Reply

 
