Black Oceans, part 24

This is a post in the ongoing project to translate Czarne Oceany from Polish to Norwegian.

Ansiktet forsvinnet, skjermen dekket seg med mosaikk av mindre og st‬ø‭rre ikoner.
‏ – Jeg vil snakke med vaktoffiseren – sa Czarny.
‏ Øverst til venstre begynte å spinne en liten Jord med pålagt handsetter.
‏ – Vaktoffiser – snakket h‬ø‭ytallere.
‏ – Bare lyd?
‏ – Desverre. Hvordan kan jeg hjelpe deg?
‏ – Er jeg anklaget for noen?
‏ – Nei. Vi representerer ikke rettspleien.
‏ – Og hva eller hvem representerer dere?
‏ – Du vet.
‏ – Ja. Jeg forstå, at jeg kan ikke kontakte med noen, og ikke h‬øre på noe beskjed.
– Du kan ikke.
– Om min fars ulykke – det var ligge?
– Ja. Jeg beklager, det var ikke andre måte for å bringe deg til USA.
– Hva vil dere fra meg?
– Jeg er ikke kvalifisert til å svare på det.
– Og hvis jeg begå selvmord?
– Prøv, vær så snill.
– Gas?
– Blant annet.
– Dette er en hendelse på internasjonal skala. Dere skal aldri la meg gå.
– Jeg er ikke kvalifisert til å svare på det.
– Snakker jeg med en levende menneske, eller med turinger?
– Med levende menneske, min herr.
– Hva om dette “begrunnelse med omsorg på ditt sikkerhet”?
– Herr Hunt skal eksplanere.
– Når?
– Snart.
– Har dere meg der i kontinuerlig visning og avlytting?
– Ja.
– Nummer fjerde hadde dere også?
– Ja.
– Hva har skjedd til ham?
– Jeg er ikke kvalifisert til å svare på det.
– Takk.
Globus med handsetter forsvinnet.

~ by angrydrake on 02/04/2013.

Leave a Reply

 
