Black Oceans, part 19

This is a post in the ongoing project to translate Czarne Oceany from Polish to Norwegian.

Det var finansiert ved Forsvarets Avdeling og på grunn av dette, der treffet Hunt. En villspor parlorintrige for mye (han likte å tenke om dette slik) – og allerede: avvikle. Når han hentet sine tingene fra gammel kontoret, han fanget noen tør smiler fra medlemmer av ansatte: se dere disse blodige stubber? disse er bryt karrierer, uhelbredelig.
De facto han var død; og han følt seg som en zombie. Stilling slik en direktør av Krasnows slags program – dette, la oss være ærlig, er allerede en sign av liv etter døde av Washingtons politiske meglere. Tid slipper her, sann verden, verden av myndighet og penger – svømmer ut, går fra rekkevidde av hånd og utsikt. Trettiårs gammelmenn møte seg i barer mellomtiden av overlenge lunsjpauser og, ikke skyndte seg noe, deler seg med minner om for tidlig og tragisk endte liver.
Vassone ringet til Tito, Tito ringet til Hunt.
– Det er en, hun gjorde noe for regnjeringen, Vassone, Marina S. Vassone, bet meg, du forstår, favorisere, ville du, Nicholas, så godt og…
– Hva vet henne om? Har hun i hele tatt tilgang?
– Hun har, ikke bekymre om dette. Det ser ut, at hun enkelt treffet på lenker til dette, hva dere gjør nå der, uansett det er, fordi, du forstår, jeg orientere seg ikke, jeg gjenta etter henne, hun vil ha også penger for noe forskning og dere delvis overlapper, jeg mener, vet jeg, i alle fall det er om, at hun skal se på detaljer, FBI røntgenet hun, din godt vilje, jeg gjelder mennesker en tjeneste, som var gjeldet til henne, du forstår…
– Okay, hva faen, gi meg hennes kontaktinformasjon.
Hun villet ikke gjennom telefon, han kjøret selv. Bare det tvetydig indikert til nivå av emnets konfidensialitet.

~ by angrydrake on 24/03/2013.

Leave a Reply

 
